Miksi te pelkäätte miehiänne?
Tulee aika monesta aloituksesta mieleen, että ihan oikeastiko moni nainen tuntee pelkoa miestään kohtaan. Ei uskalleta ehdottaa eroa (vaikka tuntuu sille, että liitto ei toimi), ei uskalleta vaatia miestä osallistumaan lasten ja kodin hoitoon, ei uskalleta rajoittaa miehen vapauksia millään muotoa (eli mies saa harrastaa, nainen ei pääse minnekään) jne.
Onko tämä todellisuutta 2000-luvun Suomessa, vai miksi tällainen kuva välittyy niin monista viesteistä täällä?
Riiteleminen ei tietenkään ole kivaa kenellekään - ei varsinkaan sivusta seuraaville lapsille - mutta omista oikeuksistaan kannattaa pitää kiinni. Jos on paha olla, tai jos haluaa puolisoltaan enemmän jotakin, niin asioista pitää voida puhua! Pelko ei kuulu mihinkään suhteeseen.