Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te pelkäätte miehiänne?

Vierailija
02.12.2007 |

Tulee aika monesta aloituksesta mieleen, että ihan oikeastiko moni nainen tuntee pelkoa miestään kohtaan. Ei uskalleta ehdottaa eroa (vaikka tuntuu sille, että liitto ei toimi), ei uskalleta vaatia miestä osallistumaan lasten ja kodin hoitoon, ei uskalleta rajoittaa miehen vapauksia millään muotoa (eli mies saa harrastaa, nainen ei pääse minnekään) jne.



Onko tämä todellisuutta 2000-luvun Suomessa, vai miksi tällainen kuva välittyy niin monista viesteistä täällä?



Riiteleminen ei tietenkään ole kivaa kenellekään - ei varsinkaan sivusta seuraaville lapsille - mutta omista oikeuksistaan kannattaa pitää kiinni. Jos on paha olla, tai jos haluaa puolisoltaan enemmän jotakin, niin asioista pitää voida puhua! Pelko ei kuulu mihinkään suhteeseen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi