naapurissa harrastetaan juur lauantaista saunan jälkeistä seksiä
ukko käyttää kuomakenkiä elokuusta kesäkuulle, rouva siivoja. yksi lapsi
Kommentit (10)
ei se häiritse kun homma ei kauan kestä kun kuomakenkäinen mies saa aika nopeasti :)
sitten tupakalle partsille. varmaan vaimo nukkuu ja mies kattelee vielä tv:tä kun sinivalo heijastuu vastapäisen talon ikkunoihin.
huvittaa vaan rutiininomaisuus, malliesimekki pariskunnasta tyyliin kerran viikossa saunan jälkeen, aina tulee mieleen tämä jos olen kuulolla.
Ja vaikka meillä harrastetaan seksiä useimmiten joka päivä, niin tykkään seksistä saunan jälkeen. Molemmat ovat putipuhtaita, olo on rento ja seksin jälkeen on ihana nukahtaa oman kullaan viereen.
Oletettavasti et ole aina samaan aikaan kotona kun naapurisi? Jos olet vaikka jumpassa tiistai-iltana, iltavuorossa torstaisin, kaverin kanssa shoppailemassa maanatait jne. niin saattavathan he silloinkin rakastella...;)
...Tai ehkä heillä on tapana käydä yhdessä suihkussa ja rakastella siellä? ...Suihkun äänet peittävät rakastelun äänet, ja monet pitävät suihkuseksistä:) Saunapäivinä sitten sekstaavat sängyssä...
---vaihtoehtoja on monia--- !!!:)
tämä lauantainen hetki sattuu usein samaan aikaan kun itselläni omat rutiininomaiset hiljaiset rentoutumistuntini kun surffaan netissä tai kattelen tv:tä tai luekelen , mies menee lasten kanssa ajoissa nukkumaan ja saan itse nukkua sunnuntaisin pidempään.
meillä ei siis harrasteta rutiinilauantaista, on vain rutiininukkuminen ja rutiinirentoutuminen :)
ap
paremmin, kuin halveksituilla naapureillasi, Vau! Onko kiva asua tuollaisten naapurissa, jossain kuppasessa lähiössä?
Velkarahalla rakennetulla OK taloalueella.
Mies parhaillaan firman pienessä joulussa, tulee koti-idylliin ties milloin, ties mitä tehneenä ? Hermostuttaisi minuakin odotellessa. Voi mennä vielä kauankin ennenkuin Perheen Pää kotiutuu...
Sinulla ei ole ihmistuntemusta tippaakaan ja arvailukykysikin on tasoa nolla=)
Tehdään just kuten tykätään, seksiä kun parhaalta tuntuu, pidetään mukavia kenkiä ja käydään töissä. Hyvät rutiinit on minusta arjen onnen turhaan halveksittu salaisuus. Tietysti jos rutiini ahdistaa, niin sitten se ei ole hyvä juttu. Tässä tapauksessa ainoa, jota ahdistaa, on ketjun ap.
Melkein voisi kellonsa ja viikonpäivän tarkistaa heidän rutiineistaan.
ap