Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten hemmetissä laittaa jouluvalot ulos ja muuntaja sisälle??
17.11.2007 |
Ostin sitten sellaset ulkovalot, joissa muuntaja pitää olla sisällä!!
Johto ei sais olla puristuksissa, joten esim. oven välistä sisälle sitä ei voi laittaa.
Ärsyttää!!
Kommentit (4)
Täytyy kai sitten tehä niin..
Itse asiassa mulla on ennenki ollu niin, eikä mitään oo koskaan tapahtunu.
Mutta lasten myötä musta on tullu aika vainoharhanen, ajattelen että jos siitä jotain tulipaloa syntyy jne.. =/
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Johto tulee pienestä raosta. Ei voi kukaan varastaa jos ei katkaise johtoa.
:) se on kieltämätä tyhmää kun löytyy varastosta jouluvalo joka on tarkoitettu ulos, mutta sen kanssa löytyy vain sisätiloihin sopiva muuntaja.
Alue: Aihe vapaa
ja hyvin toimii!