Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Söin taas kaksi Watajan nakkia Tampereen prismassa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka kertoi, että jos kesken kauppareisuun huikoo (itseä tai lapsia) voi ihan hyvin pyytää lihatiskiltä pari nakkia ja syödä ne siinä samantien jossain hyllyn vieressä. Hintalappu vaan säästetään ja annetaan sitten kassaneidille... Voi jeesus, mua niin aina naurattaa kun nään mielessäni ylipainoisen äidin kiiltävässä tuulipuvussaan rasvainen tukka roikkuen vetelevän kylmää nakkia prisman lihatiskin ääressä. Ja lapsilla on autokärryssään kädessä kaupan pillimehu tai banaani, kun nekin olis voinu kuolla nälkään kesken kauppareissun