Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin taas kaksi Watajan nakkia Tampereen prismassa!

Vierailija
21.09.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoi, että jos kesken kauppareisuun huikoo (itseä tai lapsia) voi ihan hyvin pyytää lihatiskiltä pari nakkia ja syödä ne siinä samantien jossain hyllyn vieressä. Hintalappu vaan säästetään ja annetaan sitten kassaneidille... Voi jeesus, mua niin aina naurattaa kun nään mielessäni ylipainoisen äidin kiiltävässä tuulipuvussaan rasvainen tukka roikkuen vetelevän kylmää nakkia prisman lihatiskin ääressä. Ja lapsilla on autokärryssään kädessä kaupan pillimehu tai banaani, kun nekin olis voinu kuolla nälkään kesken kauppareissun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla