Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Top 10 rumimmat naisten nimet

Vierailija
02.02.2018 |

Toisen ketjun innoittamana.

Kommentit (753)

Vierailija
741/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akuliina on hieno vanha ortodoksinimi.

Aku?

Vierailija
742/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi, Titta, Tytti ja Tuovi.

Kauniita nimiä.

Tuovi - nimeä on annettu myös miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälvi, Pilvi, Ruut, Kyllikki, Tytti, Terhi, Terhikki, Kaija, Teija, Eija, Seija, Reija, Raija, Raisa, Marjukka, Impi, Immi, Kirsti, Jarna, Ninni, Nanna, Pirjo, Pirkko, Varpu, Vappu, Tellervo, Mirkka, Ritva, Arja, Tarja, Terttu, Inkeri, Harriet, Henriina, Riina. 

Ihania nimiä.

Boomereilla käytössä pääosin.

Itselläni on niin hyvä ja korkea käsitys boomer - sukupolvesta, että rakastan kaikkia heidän nimiäänkin.

Vierailija
744/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivi, Titta, Tytti ja Tuovi.

Kauniita nimiä.

Tuovi - nimeä on annettu myös miehille.

Tuovi - nimestä tulee mieleen Tuoni.

Tummanvihreä lehto, Tuonela.

Kaunis ja kohtalokas nimi. Traaginen.

Vierailija
745/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi. Aino ym. jotka ovat nykyään muotinimiä.

Helmit ja Ainot syntyivät joskus ennen vuotta 1900 ja hiukan sen jälkeen.

Eli he ovat olleet nykyisten Helmien ja Ainojen isoisoäitejä tai isoisoisoäitejä.

 

Nykyiset ja tulevat Helmit ja Ainot tulevat antamaan lapsilleen näitä naisten nimiä joita tässä ketjussa parjataan.

Vierailija
746/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari on kyllä nimenä niin inflatoitunut, jos 1966 joka kymmenes tyttö sai sen nimen, että en yllättyisi jos se ei enää ikinä tule muotiin. Joku sanoi tässä ketjussa aikaisemmin, että se on naisen nimeksi turhan maskuliininen, ja musta tuo on ihan pätevä arvio.

Saara ja Inkeri on niminä jotenkin sellaisia muinaismuistomaisia, että niitä on joskus 1800-luvulla annettu, että hämmästyn jos jollain nuorella naisella on noita nimiä.

Tarja-nimestä vielä se, että se on jotenki hölmö väännös nimestä Daria.

Sanalla sanoen monet 60- ja 70-luvun muotinimet on aika karseita kun ne on niin väenväkisten väännettyjä ja tekemällä tehtyjä. Siksipä tervehdinkin ilolla nykytrendiä antaa vanhoja nimiä lapsille. Nimet kun tulevat jostain ja niillä on joku merkitys alkuperäiskielessään, niin tämän takia noi mainittujen vuosikymmenten nimet on jotenkin muovisia.

Sari on niin kaunis nimi että se tulee varmasti säilymään. Kirkas ja suora nimi. Klassikko. Tulee suosioon taas jossain vaiheessa.

Rumin nimi jonka tiedän, on miehen nimi joka on Matias. Toinen on Juuso ym. vastaavat uustaaperonimet.

Suomalaisten  miesten nimet on ihan hirveitä.

Eivät ne ole edes miesten nimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
747/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälvi


Tämä on siis oikeasti naisen nimi, uskokaa tai ette.

Vierailija
748/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta

Miksiköhän tuosta tulee mulle mieleen miehekkään leuan omaava vaalea hevostyttö, joka näyttää siltä että sata kiloa nousee penkistä kevyesti.

Jutta Urpilainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
749/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälvi


Tämä on siis oikeasti naisen nimi, uskokaa tai ette.

Luontonimi.

" Vielä tuo kukka pälvestä päin

Katselee aurinkoon.

Mut aivan kohta sä lähdet kuitenkin pois,

löydä sua viereltäin en.

Kohta ei laulu lintujen sois

On kevät viimeinen."

 

Laulusta Viimeinen kevät.

Vierailija
750/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pälvi


Tämä on siis oikeasti naisen nimi, uskokaa tai ette.

Luontonimi.

" Vielä tuo kukka pälvestä päin

Katselee aurinkoon.

Mut aivan kohta sä lähdet kuitenkin pois,

löydä sua viereltäin en.

Kohta ei laulu lintujen sois

On kevät viimeinen."

 

Laulusta Viimeinen kevät.

Pälvi on kaunis nimi. 

Palvi on sitten kinkkua tms savustettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
751/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju! Etenkin, kun kuvailtu mitä mielleyhtymiä tulee. Ei pidä ottaa niin vakavasti. 

Vierailija
752/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumia nimiä tai varsinkaan naisia ole olemassa.  Jokainen on kaunis omalla tavallaan nimestä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
753/753 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva = kuin vitsanisku kintuille.

Kirsi = kuin kylmässä tärisisi.

Pirkko = kiukunpuuska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi