Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
minusta Yrsa on ruma naisen nimi... Ritva ja Inkeri ovat myös hieman kolkon kuuloisia nimiä
Järjestyksessä kauheimmasta alkaen:
1. Luna
2. Lilja (kuoleman kukka)
3. Nella (tulee mieleen salmonella)
4. Nanna
5. Nea
6. Netta
7. Mimmi
8. Mila
9. Ronja
10. Kerttu
Kuten näkyy en voi sietää ”löllönimiä”, ainakaan sellaisia joissa on vokaaleina (vain) e ja a.
Frida on minusta kumminkin kiva nimi, mitä sitä i:tä venyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Johanna, Terhi ja Mari.
Näistä vain Terhi tympii (minua).
Vierailija kirjoitti:
Pirjo,Pirkko,Elviira,Elvi,Sisko,Tuula,Marja-Liisa,Terttu,Aune ja Mirva.
Jos Pirjo-tyttö lähtisi Englantiin tai Amerikkaan vaihto-oppilaaksi, niin joutuisi aina selittämään miten nimensä kirjoitetaan/lausutaan. - Voi "Pöödzöä"!
U retard we all liek those namez wich contains letter c :)
Minunkin nimeni näkyy olevan jonkun mielestä kauhea. Mutta olkoon vaan, musta se on tavallinen hyvä nimi, ei ole tullut mieleenkään vaihtaa. Ennemmin olen se kuin joku Kaino tai Kyllikki. Kaino Vieno Impi, hah. Mummoni sisko oli Impi, mutta ehkä se siihen aikaan oli hyvä nimi!
No, oon löytäny oman nimeni täältä
Se ei oo kummone kaan...
Nimeäni ei ole haukuttu tässä ketjussa kertaakaan. Nyt vähän sitä ryhtiä, mammat, tällainen huolimattomuus ei saa toistua!
Raija on eniten inhoamani mutta kun ”i” kirjain voidaan ottaa pois tai lisätä (esim. Sofiia, Tina (ai se mitä uutenavuotena...) ja sitten se erikoiset kaksi osaiset nimet (esim. Mari-Jessica)
En halua sanoa mitään. Kuunnelkaa! Kaikilla on upeat nimet sillä ne on osa persoonaa! Minun isosiskon nimeä on haukuttu paljon. Uskokaa älkääkö tehkö tälläisiä ketjuja, jotkun voivat loukkaantua!!🙄
Top 4 seksikkäät naisten nimet: Anna,Aina,Naima,Rauha.
Tinze, Maisuli, Vappendaali, Ana tude🤮
Oksettavat lempinimet
[/quote]
Syylä, Rupi, Känsä, Mustelma, Kolhu, Kuhmu ja Adolf-Viina.[/quote]
Jos nuo nyt edes ovat nimiä...
Miksiköhän tuosta tulee mulle mieleen miehekkään leuan omaava vaalea hevostyttö, joka näyttää siltä että sata kiloa nousee penkistä kevyesti.