Miksi te nuoret ihmiset pukeudutte mummotyyliin töihin?
Ne iänikuiset jakkupuvut ovat aika väsyneitä. Toinen suomalaisten naisten suosikki tuntuu olevan mustat housut, kauluspaita ja matalat tylsät kengät.
Kommentit (5)
Sellaisia värejä ja kuvioita, joista pidät. Hameita ja mekkoja, erikoisia leikkauksia, kauniita asusteita esim. huiveja, vöitä, koruja. Ei tarvitse aina olla niin hillitty, kunhan on siisti ja huoliteltu. ap
Emme hae mitään ylimäärästä huomiota vaatteillamme. Haluamme olla rauhassa ja " näkymättömiä" . Kukoistakaa te joille se on tärkeää - jos on vielä vaikka mies metsästämättä tai jotain muita syitä :). Ja jos tähän tuli jotenkin ärhäkkä sävy, niin ei ollut tarkoitus.
ainakin kaikissa erikoisasiantuntija-jutuissa. Mieluumnmin vaikka farkut ja villapaita kuin mitään räväkkää!
Sitä paitsi minusta yksivärinen on yleensä tyylikkäämpi kuin kuviollinen. En tykkää kuvioista. HAH sekin on persoonaa, MUN persoonaani. Se taas on sun persoonaasi jos sä et siitä tykkää...
muodikkaissa vaatteissa olisin näyttänyt asiakkaitteni lapsenlapselta.
Vähitellen iän myötä olen löysännyt pukukoodia.
Kerro, miten minun sitten pitäisi pukeutua. Pukupakkoa ei ole, mutta " siisti ja asiallinen" pukeutuminen on suositeltavaa. Yleensä minulla on suorat housut ja se kauluspaita. Kengät ovat sentän korolliset :)
Kerro, miten ärsytän sinua vähemmän!