Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te nuoret ihmiset pukeudutte mummotyyliin töihin?

Vierailija
21.09.2007 |

Ne iänikuiset jakkupuvut ovat aika väsyneitä. Toinen suomalaisten naisten suosikki tuntuu olevan mustat housut, kauluspaita ja matalat tylsät kengät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten minun sitten pitäisi pukeutua. Pukupakkoa ei ole, mutta " siisti ja asiallinen" pukeutuminen on suositeltavaa. Yleensä minulla on suorat housut ja se kauluspaita. Kengät ovat sentän korolliset :)



Kerro, miten ärsytän sinua vähemmän!

Vierailija
2/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia värejä ja kuvioita, joista pidät. Hameita ja mekkoja, erikoisia leikkauksia, kauniita asusteita esim. huiveja, vöitä, koruja. Ei tarvitse aina olla niin hillitty, kunhan on siisti ja huoliteltu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme hae mitään ylimäärästä huomiota vaatteillamme. Haluamme olla rauhassa ja " näkymättömiä" . Kukoistakaa te joille se on tärkeää - jos on vielä vaikka mies metsästämättä tai jotain muita syitä :). Ja jos tähän tuli jotenkin ärhäkkä sävy, niin ei ollut tarkoitus.

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaikissa erikoisasiantuntija-jutuissa. Mieluumnmin vaikka farkut ja villapaita kuin mitään räväkkää!



Sitä paitsi minusta yksivärinen on yleensä tyylikkäämpi kuin kuviollinen. En tykkää kuvioista. HAH sekin on persoonaa, MUN persoonaani. Se taas on sun persoonaasi jos sä et siitä tykkää...

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodikkaissa vaatteissa olisin näyttänyt asiakkaitteni lapsenlapselta.



Vähitellen iän myötä olen löysännyt pukukoodia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme