Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu, että nykyään ostetaan kaverisynttäreille 10-20€ lahjoja. Saitteko itse lapsena 50-100mk lahjoja kavereilta?

Vierailija
13.10.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailepa miten CPI on muuttunut tuona aikana ja mieti sitten uudestaan.

Vierailija
2/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa sain kavereilta 20-35 markan lahjoja. yleinen taso oli varmaan just 25 markkaa. Ja vietin kaverisynttäreitä vuosina -83-88. Mun äiti tienas vuonna 86 opettajana jotain 6000-7000 markkaa käteen, nykyään 2500 eli 15 000 markkaa samoilla ylituntimäärillä. Inflaatio on näes käynyt....Eikö tuo mene aika suhteessa, jos nykyään laittaa 10 Euroa tai yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintataso muuttunut.

Vierailija
4/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista mitä sain lapsuudessa lahjaksi,vaikka juhlat kuitenkin pidettiin.

Nyt ei kyllä kympillä tai kaihdella meinaa löytyä mitään

Vierailija
5/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva löytö ja ei niin halvan oloinen. Itse jos saataisiin lahjaksi luulisin, että olisi maksanut yli 10 euroa. Ostettiin samnalainen omallekin lapselle.

Vierailija
6/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ennen" sai kympillä karkkipussin ja aika kasan tikkareita...



Tänään just tokaluokkalainen menee kaverisynttäreille, lahja 5,20e ja kortti n.0,20e.