Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä nimellä teidän lapset kutsuvat isovanhempiaan?

Vierailija
21.09.2007 |

Meillä kummatkin isovanhemmat mummo & pappa. Nimetään joko asuinpaikkakunnan tai etunimien mukaan, jotta erotetaan keistä puhutaan; Jyväskylän mummo ja pappa, Anni-mummo ja Heikki-pappa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ja äiti on mummi ja vaari. Miehen vanhemmat ovat mummu ja pappa... SItten alkaakin ongelma. Mulla on mun molemmat mummit elossa, ja ukki, pappa on kuollut. Mummona kutsutaan mun isänäitiä, jota mäkin sanon mummoksi. Ja sitten mun äidin äitä kutsutaan nimella ja mummiksi,niin että erottuu selvästä mun omasta äidistä.

Mun äidin isä onkin sitten ukki vaan, koska sitä nimeä ei kellään muulla olekkaan:)

Sitten on vielä mun ukin äiti elossa, sitä kutsutaan isomummoksi tai nimellä... Huh, huh



Sitten miehen puolellä on vielä miehen äidin isä elossa, jota kutsutaan isoukiksi, mutta häntä nähdään tosi harvoin.

Vierailija
2/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 1v ja 10kk lapsella.



Mummit ja mummut menee sekaisin, mutta ukki ja pommi tulee aina :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mun isä ja äiti on mummi ja vaari. Miehen vanhemmat ovat mummu ja pappa... SItten alkaakin ongelma. Mulla on mun molemmat mummit elossa, ja ukki, pappa on kuollut. Mummona kutsutaan mun isänäitiä, jota mäkin sanon mummoksi. Ja sitten mun äidin äitä kutsutaan nimella ja mummiksi,niin että erottuu selvästä mun omasta äidistä.

Mun äidin isä onkin sitten ukki vaan, koska sitä nimeä ei kellään muulla olekkaan:)

Sitten on vielä mun ukin äiti elossa, sitä kutsutaan isomummoksi tai nimellä... Huh, huh

Sitten miehen puolellä on vielä miehen äidin isä elossa, jota kutsutaan isoukiksi, mutta häntä nähdään tosi harvoin.

Vierailija
4/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat mummu ja tuffa, sekä tuon mummun äiti (eli oma isoäitini) on iso-mummu. Sitten on miehen puolelta vain elossa enää Reposaaren tuffa.

Vierailija
5/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

manna ja baba.

Vierailija
6/6 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä käytetään etunimeä.