Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän " ongelmia" tulee lapselle joka asui elämänsä

Vierailija
06.10.2007 |

ensimmäiset 1v3kk erossa isästään ja muutti asuinpaikkaa 3 kertaa tuona aikana? (lapsen äiti siis oli koko ajan olemassa)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä vähän liian pitkälle nämä jutut että joka vitun asiasta tulee jotain läpi elämän kestäviä traumoja.

Vierailija
2/3 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Alkaa mennä vähän liian pitkälle nämä jutut että joka vitun asiasta tulee jotain läpi elämän kestäviä traumoja.

Totta kai juuri varhaislapsuudesta löytyy selvyys monelle aikuisiän traumalle. Ei sillä ole mitään merkitystä muistaako ihminen itse mitä on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen ei vielä kärsi puuttuvasta isästä tai vaihtuvista asuinpaikoista, koska hän ei vielä sillä tavalla juurru paikkoihin, luo kaverisuhteita jne.



Jos äiti on ollut normaali, rakastava, huolehtiva ja läsnäoleva ei taatusti tule yhtään mitään traumoja.