Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Erikan siskolle nimi Noora ihan erimaailmasta?

Vierailija
21.09.2007 |

Tai tyyliltään? Vai pitäiskö olla Nora?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites esim viveka, ulrika, elina, alisa jne. ?

Vierailija
2/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää liian samantapaiset nimet, kuten Erika ja Eleonora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksoset ovat tyyliin maija ja raija. Kolmosta ei haluttu samaan muottiin ja annettiin esim. niina. Maija ja raija menee jatkuvasti sekaisin. Jos oltais kolmannesta tehty kaija, olisin saanu luetella aina sen rimpsun läpi ennenkuin olis tärpänny oikeeseen nimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän