Lue keskustelun säännöt.
Kissojen yössä olleet, apua!
20.09.2007 |
Kannattaako 3-vuotiaalle ottaa rattaat mukaan eli loppuvatko vuokrattavat rattaat kesken? Ei jaksaisi kyllä pitkiä matkoja kanneskella! Voiko vesibussiin mennä rattaiden kanssa? Sori tyhmät kysymykset, mutta tietoa ei ole...
Kommentit (2)
Ota omat rattaat, useinkin on lainarattaat loppu. On niin suosittu tapahtuma. vesibussiin saa viedä rattaat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
reipas jossain korkeasaaressa.