Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V**** Dnan asiakaspalvelu

Vierailija
21.11.2017 |

Jatkuvana soittelevat ja ehdottelevat parempaa ja kalliimpaa liittymää. Eivät lopeta puhelua, ellei itse paina punaista luuria. Suositelkaa jotain toista yhtiötä, jossa asiakaspalvelu pelaa!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on kuulemma liian vanha telkkari. Ei meinannut tyttömyyjä millään ymmärtää, että mulla ei ole tarvetta netflixille. Kahdenvuoden sitovalla sopimuksella yrittivät myydä mulle hubia, jolle olisi kertynyt kustannuksia 800 e.

Alkoi vituttaa, kun ei millään meinannut uskoa, että ei tarkoittaa ei. Päivitteli vaan, kuinka kallista on sitten joskus, jos joutuu ostamaan uuden telkkarin. Aivan käsittämätön jästipää oli tuo kaupustelija.

Asiakaspalvelutyössä pitäisi kai käsittääkseni kuunnella ensisijaisesti asiakasta, eikä yrittää väkisin myydä jotain, mitä asiakas ei välttämättä tarvitse.

Vierailija
2/3 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla on kuulemma liian vanha telkkari. Ei meinannut tyttömyyjä millään ymmärtää, että mulla ei ole tarvetta netflixille. Kahdenvuoden sitovalla sopimuksella yrittivät myydä mulle hubia, jolle olisi kertynyt kustannuksia 800 e.

Alkoi vituttaa, kun ei millään meinannut uskoa, että ei tarkoittaa ei. Päivitteli vaan, kuinka kallista on sitten joskus, jos joutuu ostamaan uuden telkkarin. Aivan käsittämätön jästipää oli tuo kaupustelija.

Asiakaspalvelutyössä pitäisi kai käsittääkseni kuunnella ensisijaisesti asiakasta, eikä yrittää väkisin myydä jotain, mitä asiakas ei välttämättä tarvitse.

Laitoin dnalle palautetta, että voisi olla kohtelias asiakkaalle ja kuunnella mitä hän sanoo! Päälle vaan puhuvat ja inttävät, että kyllä, et pärjää ilman tätä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä