Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

66 kg, 170cm Kuusi kiloa laihdutan jouluun mennessä

Vierailija
26.09.2007 |

MIllaiset tavoitteet muilla

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet on sanoneet että älä enää laihduta! Paino ei oo tippunu kuin 4kg siitä mitä olen painavimmillani ollut, mutta ahkera kuntosalitreeni on saanut ihmeitä aikaan :)



Joku vois minuakin pelkkien mittojen perusteella läskiksi nimitellä, mutta pelkät mitat kertovat harvoin koko totuutta, yhtään vatsamakkaraa ei minulta löydy ;)





Elikkä salille vaan siskot, siellä se kroppa muokkautuu ja kiinteytyy!

Vierailija
2/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan jotain 64 kg ja pituutta noin 168 cm. Viisi kiloa olisi kiva saada pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunne itseni todella lihavaksi. Tuo 6kg on mullakin tavoitteena, tosin ensi kesäksi. Tultiin juuri etelästä ja mun bikinikuvat oksettaa mua. BMI:n mukaan oon normaalipainoinen, hah hah ei pidä kyllä paikkaansa.

Vierailija
4/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kiloo pois ja oon tyytyväinen! tosin, luulen et olen raskaana...

Vierailija
5/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tuo 60kg on sulle ap hyvä paino :)

Vierailija
6/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka silti, ei yhtään pullukka olo (169cm pitkä), lihaksia voisin vähän pienentääkkin..



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm, painoa nyt vissiin 94kg. Lopullinen päämääräni tulee olemaan 65kg.

Vierailija
8/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut 3 kg keväästä ja toivoisin, että marraskuun loppuun mennessä olisin saanut sulateltua ne pois.



Eihän ne varsinaisesti ylikiloja ole, mutta pulskaksi tunnen itseni, kun housut kiristävät. Enkä todellakaan osta isompia vaatteita kesäherkuttelujen vuoksi vaan pidän kiristäviä housuja siihen saakka, kunnes luonteenlujuus voittaa ja kilot kuluvat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana on, että parin vuoden kuluttua mulla ei ole housuja ollenkaan

Vierailija
10/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(no 66,7)ap!! Nyt 170 cm (yllättäen yhä) ja 60,2 kiloa. Tämä liikunnalla aikaan saatua ja herkkuja vain kerran viikossa. Ekan kuukauden oli herkuton ja söin tosi paljon salaatti, kasviksia, hedelmiä. Pois pitsat ja purilaiset.



Nyt herkut harvakseltaan ja pitsallakin on jo käyty kohtuudella. Tavoite 58kg, joulukuun alkuun mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan laihduttaa pari kiloa, tai ainakin kiinteytyä..

Vierailija
12/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoituksena -12 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave olisi tuo 55 kg, olen ajatellut, että olisin TOSI laiha sitten!



Ja joku haluaa laihtua vielä siitäkin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä