Lue keskustelun säännöt.
Onko Nokialla toita hoitoalalla? Olemme muuttamassa sinne ja minua huolestuttaa kun siella ei juurikaan ole vapaina tyopaikkoja.
10.10.2007 |
Eli saako siellä hoitaja töitä? Kokemusta ja koulutusta riittää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta voithan hakea töitä naapurikunnistakin, jos juuri Nokialta et satu saamaan? Onhan tuossa parin kolmenkymmenen kilometrin säteellä varmaan vaikka kuinka monta terveyskeskusta ja sairaalaa yms.