Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Nokialla toita hoitoalalla? Olemme muuttamassa sinne ja minua huolestuttaa kun siella ei juurikaan ole vapaina tyopaikkoja.

Vierailija
10.10.2007 |

Eli saako siellä hoitaja töitä? Kokemusta ja koulutusta riittää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voithan hakea töitä naapurikunnistakin, jos juuri Nokialta et satu saamaan? Onhan tuossa parin kolmenkymmenen kilometrin säteellä varmaan vaikka kuinka monta terveyskeskusta ja sairaalaa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi