Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
V**uttaa kun menin töihin...
26.09.2007 |
Plaah... Ois pitänyt vaan jäädä kotiin viä muksun kanssa (2v). Nyt päivä töissä ja aika ei riitä mihkään =( Työpaikkakin on sellainen missä en haluasi olla loppu ikääni ja paska palkka. V**uttaa, tyhmästä päästä kärsii... Sopimus on kyl määräaikanen viä parisen kuukautta... Pikku paikka kunnalla kun ei alansa töitä meinaa löytää ja lähdin sit heti kun valittiinkin yllättäen mut. Plaah ja plaah.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa