Lue keskustelun säännöt.
Tradenomin pääsykokeet?
Kommentit (4)
oliko ne matemaattiset miten vaikeita? :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Prosenttilaskua lähinnä, muutama sanallinen ja ihan tavis-aritmetiikkaa.
2
mulla hirveän huono matikkapää vaikka kaupallisen alan peruskoulutus sekä työkokemusta myyntialalta ja pankista
Meillä oli matematiikka- sekä kielitesti, ryhmätehtävä, haastattelu ja psykologisia kirjallisia tehtäviä.