Lue keskustelun säännöt.
Voisiko tän hoitaja-asian antaa olla?
10.10.2007 |
Kirjoittakaa siihen yhteen ketjuun. Ei tarvi uusi koko ajan tehdä
Kommentit (3)
Se on hyvä asia, että siitä keskustellaan, mutta suurin osa ei kuitenkaan pysy siinä aiheessa ja rupeaa jauhamaan suoraan sanottuna paskaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koko palsta tuntuu olevan täynnä ihmisiä, jotka ajattelee vaan omaa itteensä ja tätä päivää. t. hoitsu
Sen on kuule annettu olla jo niin monta vuotta, että nyt siitä on puhuttava!