Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka tahtoisi vaihtaa työpaikkaansa ja mistä syystä?
03.10.2017 |
Minä tahtoisin. Pidän nykyisestä työstäni, mutta työpaikka ahdistaa (välillä) aivan valtavasti. Lähinnä tiedotus- ja toimintakulttuuri on niin kaoottista ja sekavaa, että se aiheuttaa (tunnollisille) melkoisesti stressiä.
Onko muita, jotka haaveilevat työpaikan vaihdosta? Mistä syystä se teillä pyörii mielessä?
Kommentit (2)
Ollaankohan ap samassa työpaikassa :) Lisäksi esimies on kyvytön hommaansa, ja valehtelee jatkuvasti peitelläkseen laiminlyöntinsä.
Koko ajan etsin uutta duunia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aika samat syyt. Lisäksi löytyy vielä mikrojohtamiseen taipuvainen pelolla ohjautuva pomo. Ai niin ja se vallanhimoinen työkaveri joka kokee oikeudekseen hyppyyttää muita miten tykkää, minkä pomo hiljaa hyväksyy.