Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kofeiini ja kiukutus
23.09.2017 |
Tuleeko muilla? Huomasin tänään, että mulla tulee tosi hermostunut ja suoraan sanottuna veetuttava olo kahvista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olin toissakesänä täysin ilman kahvia n. 4kk ja PMS jäi kokonaan pois. Pois jäi myös kamala paineen tunne päästä ja ne helvetilliset raivontunteet :) Yöuni oli paljon parempaa ja virkistävää enkä heräillyt aamuyöllä valvomaan tunniksi. Pöljänä aloitin taas kahvinjuonnin ja sitä menee 12 mitallista päivässä :(