Lue keskustelun säännöt.
Suosittele aluetta pk-seudulta äidille ja kahdelle jääkiekkoilevalle pojalle
02.10.2007 |
Ero tuli, uusi työpaikka löytyi pk-seudulta ja asunto (max. 230 000) haussa. Tärkeää olisi jäähallin läheisyys, koska kouluikäiset poikani ovat todella innokkaita pelaajia. Ja tietysti alue saisi muutenki olla mukava ja kasvaville lapsille/nuorille sopiva.
Kommentit (4)
on myös Olari ja Tontunmäki. Kivoja molemmat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta minäkin suosittelen vanhaa Matinkylää.
esim. näistä on lyhyt Myyrmäen jäähallille ja julkisetkin kulkuneuvot lähellä.
Tervetuloa Espoon Matinkylään, tämä on paljon mainettaan parempi paikka! Edullinen ja ihan rauhallinen, vaikka joskus 70-luvulla onkin kuulemma ollut levoton. Me jouduimme tänne sattumalta ja yllätyimme positiivisesti.