Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö ettei Iranissa ole homoja.

Vierailija
25.09.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neissä oli kuvia kahdesta nuoresta pojasta jotka telotettiin julkisesti homoudesta. Säälitti ja vieläkin tuntuu todella pahalta kun ne kuvat tulee mieleen. Vaikka pidänkin homoutta epänormaalina, näitten nuorten teloittaminen on hirveä rikos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi