Lue keskustelun säännöt.
Palkka TES:n mukaan ja hoitaja kyseessä
08.10.2007 |
Yksityiselle lääkäriasemalle haettiin töihin hoitajaa ja palkkauksessa luki että TES? Mikä siis on palkka? Osaako joku neuvoa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla