Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ostanut kodin1:ltä/trademaxilta sohvaa? Kokemuksia?

Vierailija
13.08.2017 |

Tekeekö niillä sohvilla mitään?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/40 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/40 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vahingossakaan tilatko mitään, sillä palauttaminen on mahdotonta vaikka tuote olisi huonolaatuinen ja viallinen. Olen nyt odottanut yli viikon reklamaation käsittelyä ja vastausta, milloin viallinen tuote haetaan pois.

Vierailija
5/40 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuskin enää tässä kohtaa auttaa alkuperäistä kirjoittajaa, mutta kun muualta ei tuntunut juuri kokemuksia uudesta Kodin1:stä löytyvän niin avaudun edes tänne. Jospa edes joku ymmärtää ostaa tavaransa muualta.

Itse päätin kokeilla kepillä jäätä pienellä, vajaan 40e:n ostoksella, joten onneksi suurta tuhoa ei ole itselle tullut. Verkkosivujen mukaan tuotetta on ollut koko ajan varastossa ja toimitusaika oli joitakin arkipäiviä. Toimitusaika kuitenkin tarkoittaa päiviä jolloin tuote mahdollisesti lähtee Ruotsista, eli tähän pitää lisätä vielä päivät jonka paketti viettää kuljetuksessa Ruotsista postiisi. Toisaalta niillä verkkokaupassa näkyvillä toimituspäivillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Itselle ainakin tuli vain jossain kohtaa viesti että paketti lähtee Ruotsista vasta viikolla x ja toimitusaika tilauksesta omaan postiin olikin lopulta neljä viikkoa.

Tuote ei ollut laadullisesti mitenkään häävi, mutta en ihmeitä kyllä odottanutkaan. Paketti saapui lopulta keskelle joulukiireitä, joten tuote jäi pariksi viikkoa huoneen nurkkaan odottamaan. Aivan joulun alla sitten laitettiin tuote paikoilleen, jolloin vasta huomasin että siinä on erittäin oleellisesti käyttöön vaikuttava valmistusvirhe. Tuotteesta puuttuu osa. Laitoin saman tien reklamaation, mutta voi olla ettei asialle tapahdu mitään, koska en tarkastanut tuotetta vastaanoton yhteydessä kunnolla (tämä lukee toimitusehdoissa).

Nyt vaan alkaa ärsyttämään, ettei mitään vastausta ole kuulunut. Ainoastaan automaattivastaus reklamaation vastaanotosta, mutta sekin oli kolmea sanaa lukuunottamatta täysin ruotsiksi. Kielitaitoni ollessa huono, tarkistin kääntäjällä että viestissä kerrotaan vastausajan olevan yleensä viikko, mutta ruuhka-aikoina enemmän. Ymmärrän että onhan tässä ollut pyhät, mutta kun on ensin odotellut tuotettaan kuukauden, kun on luullut sen tulevan viikossa ja sen jälkeen odottaa että joku vastaa reklamaatioon edes jotain viidessä arkipäivässä, mutta sekin on jo tuplaantunut niin ei tässä oikein tyytyväinenkään voi olla.

Katselin vähän tuota Kodin1:n Facebookkia ja sehän näyttää olevan yhtä reklamaatiota. Monella on oikeasti jäänyt kalliita ostoksia tulematta tai ne ovat olleet rikki. Kaikkia tarinoita tuntuu yhdistävän asiakaspalvelun täysi puute.

Jos siis joku vielä miettii tilaamista kodin1.com:sta niin käykää lukemassa Facebookin kommentteja ja miettikää vielä kerran. Tai jos tilaatte, niin tilatkaa ainakin luottokortilla jolloin saatte lisäsuojaa ostoonne.

Vierailija
6/40 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin trademaxilta moore divaanisohva eikä ole mitään moitittavaa, tuli ajallaan kotiin kannettuna. Siskoni myös tilasi sieltä sohvan, sohvassa oli ihan pieni nirhauma jota ei edes huomaa. Teki reklamaation ja sai 130e korvauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva tilattu elokuussa 2017. Reilun kuukauden päästä irtosi jousi rungosta. Käyttö oli normaalia, ei hyppimistä tms. Tein heti reklamaation. Lopulta luvattiin, että saan uuden rungon. Tämä siis viime syksynä. Kyselin perään, kun mitään ei kuulunut. Lopulta tuli viesti, että toimitus 49/50 viikollam ei ole vieläkään runkoa näkynyt. Tosin eihän siinä puhuttu mitään minä vuonna tuo arvioitu toimitusaika on. Tilatkaa Kodin 1 stä, jos jaksatte odottaa uutta osaa vähintään puolivuotta.

Vierailija
8/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Edelleen yhtä surkea palvelu. Tilattiin sohva terassille ja nyt odotettu 1,5kk ✌🏻 Osat tuli 2,5vko kuluttua tilauspäivästä (vaikka luvattiin 1-2vko) ja tietysti väärät osat). Lähetettiin takas ja he LUPASIVAT että oikeat tuotteet olisi meillä seuraavalla viikolla.. joo, siitä on jo viikkoja. En suosittele tätä kauppaa kenellekään, tyhjiä lupauksia ja surkea asiakaspalvelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänpä vielä yhden huonon kokemuksen. Kadun sitä päivää kun menin ostamaan sänkypaketin Kodin1:ltä. Sängyn osat ovat toisiinsa sopimattomat eikä sitä saa koottua! Kauhea sotku kaikki levällään kämpässä, ei sänkyä jossa nukkua moneen viikkoon. Haluan palauttaa koko paskatuotteen enkä maksaa euroakaan tästä! 

Vierailija
10/40 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn valittajien klubiin. Tilasin kauniin, 100% puuvillaa olevan Thassos-maton Kodin1 verkkomyymälästä. Pitkän odotuksen jälkeen matto tuli, ja haisi vahvasti homeelle. Ei muovipakkaus, vaan itse matto. Nyt on matto parvekkeella, kasvoissa paksusti kortisonivoidetta ja mahassa muutama antihistamiini. Kodin1 asiakaspalveluun meni tulikivenkatkuinen palaute, saa nähdä saanko rahojani koskaan takaisin. Moni ilmeisesti kompastuu samaan ansaan, koska Kodin1 oli ihan laadukas myymälä. No ei ole enää omistajan vaihduttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, reklamaatio pitäisi tehdä sohvasta.

Vierailija
12/40 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme pöytäryhmän ja viikkojen odotuksen jälkeen tuli väärän värinen pöytälevy ja toiseen tuotteeseen kuuluvat jalat. Reklamoimme ja suostuvat kuulemma vaihtamaan jalat, mutta pöytälevyn värin muutoksesta on kuulemma meille myyjä kertonut ostovaiheessa. Paskat ole. Värin muutosta ei ole, kun asiakas ostaa vaalean pöydän, kotiin tulee tumman ruskea.

Roinat lähtee palatukseen. Saa nähdä miten käy, mutta varoituksen sanat:

ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO TÄÄLTÄ MITÄÄN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme moduulisohvan (Aspen) joka näyttää kyllä hemmetin hyvältä, mutta Kodin 1 reklamaation hoito on mitä surkeinta luokkaa. Yksi moduuosa saapui harmillisesti rikkinäisenä, eikä siinä mitään, mutta kun teimme tästä reklamaation ja toivoin korvauksena vähintään nopeampaa toimitusta, niin he eivät pystyneet siihen. Tarjosivat uutta tuotetta kolmen viikon kuluessa (tuote tulee Ruotsista!!) ja rikkinäinen osa seisoi siis olohuoneessamme tämän ajan. Tämän lisäksi reklamaation hoitaja (Mia.M.) vastaili ylimielisesti tyyliin "harmi, ettette ole tyytyväisiä, mutta tämä on käytäntömme". Kerroin, etten todellakaan ole tyytyväinen siiihen, miten tämä reklamaatio on hoidettu, mutta hän ei siitä piitännut, vaan pahoitteli ja puollusteli yritystä sanomalla että syy on kuljettajan, vaikka paketti oli täysin ehjä, ja ainoastaan sisältö oli rikki.

Surkein asiakaspalvelu mitä olen koskaan kokenut, en itse ainakaan enää koskaan mene edes lähelle kyseistä yritystä, enkä suosittele ketään ostamaan mitään arvokasta tuolta yritykseltä!!

Vierailija
14/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin beigen nojatuolin, tuoli tuli ajallaan mutta paljastui ihan muuksi kuin beigen väriseksi ja pakettiin  kuulunut jalkarahi oli ommeltu vinoksi, soitin ja pyydettiin reklamaatio s-postitse; laitoin  reklamaation johon vastattiin ja kysyttiin minulta ehdotusta miten haluaisin asiassa toimia, esitin oman toiveeni joka ei mennyt läpi, suostuivat alentamaan jalkarahin hintaa muutaman kymmenen euroa, en tähän suostunut kun rahi oli niin pahasti viallinen ja väriltään tuotteet tosiaan olivat ihan muuta kun beigeä, sovittiin että ilmoitan Kodin 1:lle kun tavarat voi kuljetusyhtiö noutaa, näin tein ja sain rahani takaisin.  Kaikki sujui hyvässä hengessä mutta jäi harmittamaan kun en saanut sitä beigeä tuolia.....

Aiemmin olen ostanut ko. verkkokaupasta valaisimen ja asiat sujuivat hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva ja ulkoporeallas on täältä ostettu 👍 ei valittamista.

Vierailija
16/40 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasimme moduulisohvan (Aspen) joka näyttää kyllä hemmetin hyvältä, mutta Kodin 1 reklamaation hoito on mitä surkeinta luokkaa. Yksi moduuosa saapui harmillisesti rikkinäisenä, eikä siinä mitään, mutta kun teimme tästä reklamaation ja toivoin korvauksena vähintään nopeampaa toimitusta, niin he eivät pystyneet siihen. Tarjosivat uutta tuotetta kolmen viikon kuluessa (tuote tulee Ruotsista!!) ja rikkinäinen osa seisoi siis olohuoneessamme tämän ajan. Tämän lisäksi reklamaation hoitaja (Mia.M.) vastaili ylimielisesti tyyliin "harmi, ettette ole tyytyväisiä, mutta tämä on käytäntömme". Kerroin, etten todellakaan ole tyytyväinen siiihen, miten tämä reklamaatio on hoidettu, mutta hän ei siitä piitännut, vaan pahoitteli ja puollusteli yritystä sanomalla että syy on kuljettajan, vaikka paketti oli täysin ehjä, ja ainoastaan sisältö oli rikki.

Surkein asiakaspalvelu mitä olen koskaan kokenut, en itse ainakaan enää koskaan mene edes lähelle kyseistä yritystä, enkä suosittele ketään ostamaan mitään arvokasta tuolta yritykseltä!!

Kuule, Mia M. voi tehdä ihan v.itun vähän jos se sohva ei logistiikkasyistä voi saapua teille alle 3 viikon. Luultavasti sohvanrungot seisovat verhoilemattomina tehtaalla, ja niihin vedetään tilauksen mukaan kangas päälle ja laitetaan matkaan. Ei sillä Mialla ole pyrstönsä alla valmista sohvaa vaikka kuinka toivoisit nopeaa toimitusta.

Vierailija
17/40 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuolta tauluja ja vasta nyt tajusin katsoa kokemuksia. Onhan jollain ollut tämän kaupan kanssa hyviäkin kokemuksia, onhan?

Vierailija
18/40 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini osti nevada-sarjan sohvan ja olin aivan mykistynyt laadusta. Maksoi 700, todella huvä istua, laadukas kangas, hyvä jousitus ja hieno! Olen nyt itsekin tilaamassa nevada-sohvaa mutta eri mallisena.

Vierailija
19/40 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/40 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset hyvät ostako mitään Kodin ykkosestä!! Ostin huhtikuussa ruokaryhmän, tuotteella kesti tulla aivan tolkuttoman kauan. Meni kuukausi, vaikka alunperin piti tulla kahden viikon sisällä. Lopulta kun tuote viimein saapui, ruokapöydän pöytälevy ja jalat olivat eri paria. Eivät käyneet yksiin sitten millään. Ilmeisesti tehtaalla on käynyt moka, sillä paketeissa oli oikeat koodit, sisukset keskenään eri paria.

Soitin ja otin Kodin ykkösen ohjeiden mukaan vielä yhteyttä reklamaatiokaavakkeella, asian käsittelyssä meni useampi päivä. Asiakaspalvelija arveli s-postiviesteissään, että en vaan osannut lukea oikein ohjeita. Syy siis oli asiakkaassa. Lopulta suostuivat lähettämään minulle uuden pöydän, siis levyn ja jalat. Taas kesti tolkuttoman kauan ja tänään tuli täysin sama VIRHEELLINEN setti kuin edelliselläkin kerralla! Aivan käsittämätöntä! Saan taas huomenna aloittaa reklamoinnin uudelleen! Nyt asunnossani tönöttää kaksi pöytälevyä ja kaksi jalkapakettia isoissa pahvilaatikoissa, ai että. Haluan perua koko kaupan! Älkää ihmiset ostako tuolta mitään!! Aivan kohtuutonta mielipahaa tullut tästä. Lisäksi kuljetusfirman (DHL) kanssa on ollut lukuisia ongelmia, eikä Kodin ykköseltä ole tieto ja sovitut asiat edenneet kuljetusfirmalle asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä