Lue keskustelun säännöt.
Miten te atoopikot puhdistatte kasvonne? Pesettekö koskaan
Kommentit (4)
Hyvin puhdistaa meikit. abo base sininen on paras.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mitä pystyn käyttämään, on Le Chat marseillensaippua.
eli vauvatarvikkeiden hyllystä löytää Natusania tms. pesuainetta, jota ei ole hajustettu ja jota käytän muutenkin itseni ja lasten pesemiseen. Ovat erinomaisia tuotteita, eivätkä maksaa kovin paljoa.
Kevyempään kasvopesuun käytän mietoa, hajustamatonta puhdistusmaitoa. Rasvapesuja en ole tehnyt.
vaikken oo atoopikko ja hyvin läks.