Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te atoopikot puhdistatte kasvonne? Pesettekö koskaan

Vierailija
16.09.2007 |

rasvoilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken oo atoopikko ja hyvin läks.

Vierailija
2/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin puhdistaa meikit. abo base sininen on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pystyn käyttämään, on Le Chat marseillensaippua.

Vierailija
4/4 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vauvatarvikkeiden hyllystä löytää Natusania tms. pesuainetta, jota ei ole hajustettu ja jota käytän muutenkin itseni ja lasten pesemiseen. Ovat erinomaisia tuotteita, eivätkä maksaa kovin paljoa.



Kevyempään kasvopesuun käytän mietoa, hajustamatonta puhdistusmaitoa. Rasvapesuja en ole tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan