Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressi,ahdistus,raskaus?HEI!! Mitä vaikutusta pitkäaikaisesta stressistä on sikiöön??? Kiitos vastauksistanne tuhannesti

Vierailija
23.09.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli elämänmuutoksia, läheisten kuolemaa ja jatkuvat ylityöt.



Lapsi sitten syntyi kyllä aivan terveenä, mutta oli kovin stressiherkkä vauva ja ns. vaativa vauva. Valvotti ja itki paljon, mutta mitään varsinaista vikaa hänestä ei ole koskaan löytynyt.



Nyt hän on kyllä jo tasoittunut, ja on aivan tavallisen helppo leikki-ikäinen.

Vierailija
2/2 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli äärimmäisen rauhallinen vauvana, osaa kyllä toki näyttää tahtonsa ihan normaalilla tavalla :) Uhmaikä lähestyy... mutta on mielestämme edelleen keskivertoa rauhallisempi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi