Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesa Keskistä ei syytetä!

Vierailija
01.10.2007 |

Vesa Keskistä ei syytetä



Julkaistu: 01.10.2007 14:50



Kihlakunnansyyttäjä ei nosta syytettä Vesa Keskistä vastaan epäillyistä raiskauksesta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Päätöksen mukaan syyllisyyden tueksi ei ole riittäviä todennäköisiä syitä.



Syyttäjä katsoo, ettei asianomistajan väitetystä tiedottomuuden tilasta ole esitutkinnan perusteella saatu syytteen nostamiseen vaadittavaa näyttöä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein pahempi näin, koska nyt jää epätietoisuus mitä oikeasti tapahtui. Noh, Seiskan sivuilla varmasti kohta revitellään oikein olan takaa...

Vierailija
2/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli selvää pässinlihaa heti alusta alkaen.

Vesa on mun mielestä todella ällö tyyppi mutta ei tosiaankaan oo mikään raiskaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin inhoan Keskistä, mutta kyllä tämä juttu haisi kuin mätä kala heti alusta lähtien.

Vierailija
4/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa tollanen, vievät pohjaa oikeilta tapauksilta!

Vierailija
5/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalypsy onnistunut! Ei se nyt käy niin että ensin antaa pillua ja sit yrittää rahastaa. Ja kun ei matkaa eikä rahaa tullut niin yritti raiskauksesta syyttää

Vierailija
6/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ahneitten ämmien rahastusyritys onnistunut!

Buhahahhahaaa!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa ei ole tutkinnan mukaan tehnyt rikosta ja piste. Koko juttu on tämän hetkisellä tiedolla skeidaa.



Ällöydestä on vielä pitkä matka raiskaajaksi...

Vierailija
8/8 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus voitti :)