Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nan-ja Tutteli- MAITOJAUHEET kadonneet kaupoista???

Vierailija
05.08.2007 |

Mistä on kyse?? Kaupoista on poistuneet korvikejauheet ihan viikon, parin sisällä ja vain valmistetroja jäljellä. Katsastettu siwa,valintatalo, k-market, supermarket, citymarket ja ei ole enää edes hyllypaikkoja jauheille!!

Ei kai niitä kokonaan ole vedetty myynnistä pois?? Meillä lapsi joka vetää litran korviketta päivässä, tulee ihan hurjan kalliiksi ostaa noita tetroja ja muutenkin jauhe on mielestäni kätevä ottaa reissuun mukaan ym!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitten ihmekään jos kaupat ei tilaa niitä :/

Vierailija
2/3 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko taas joku eu-kielto. hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden Prismassa ei ainakaan ollut. Meillä on kaksoset joten korviketta menee paljon. Jauhe olisi kätevämpi kun paketista tekee melkein neljä litraa maitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan