Lue keskustelun säännöt.
apua! menkat tullu,raskaustesti neg. viikko sitten,nyt nannit ollu turvoksissa muutaman paivan ja tosi kipeena.yksi lapsi jo on mutta epavarma silti tulleiden menkkojen takia??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En uskoisi olevani raskaana, jos menkat olis tullut ja raskaustestikin näyttää negaa.. Vai oliko menkat jotenkin eritysen niukat normaaliin verrattuna?