Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! menkat tullu,raskaustesti neg. viikko sitten,nyt nannit ollu turvoksissa muutaman paivan ja tosi kipeena.yksi lapsi jo on mutta epavarma silti tulleiden menkkojen takia??

Vierailija
13.08.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi olevani raskaana, jos menkat olis tullut ja raskaustestikin näyttää negaa.. Vai oliko menkat jotenkin eritysen niukat normaaliin verrattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme