Lue keskustelun säännöt.
K: mitä teetä nautiskelet?
19.08.2007 |
Mulla vaniljatee Twinings + hunaja + maito, hyvvää on!!! IHQ
Kommentit (4)
Irtolehdistä, parempaa laatua, isot lehdet ja kaamea hinta. Mutta niin ihana tuoksu ja maku!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Myös persikkatee maistuu!
Pussiteetä juon sen nopeuden ja helppouden takia.
Vierailija:
Irtolehdistä, parempaa laatua, isot lehdet ja kaamea hinta. Mutta niin ihana tuoksu ja maku!
Haudutettuna ei ole mitään erikoissuosikkia, tällä hetkellä juon jotain ihan perusteetä.
Juon siis ainoastaan teetä, en ollenkaan kahvia.