Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K: mitä teetä nautiskelet?

Vierailija
19.08.2007 |

Mulla vaniljatee Twinings + hunaja + maito, hyvvää on!!! IHQ

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudutettuna ei ole mitään erikoissuosikkia, tällä hetkellä juon jotain ihan perusteetä.



Juon siis ainoastaan teetä, en ollenkaan kahvia.

Vierailija
2/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtolehdistä, parempaa laatua, isot lehdet ja kaamea hinta. Mutta niin ihana tuoksu ja maku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös persikkatee maistuu!

Pussiteetä juon sen nopeuden ja helppouden takia.

Vierailija
4/4 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Irtolehdistä, parempaa laatua, isot lehdet ja kaamea hinta. Mutta niin ihana tuoksu ja maku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi