Lue keskustelun säännöt.
Eskarin iltapäivähoidosta (koulussa)
13.08.2007 |
Eli lapsemme aloittaa huomenna koulun eskarin, ja on menossa myös iltapäivähoitoon siellä. Olen saanut siitä hoitopaikasta päätöksen, mutta mitään muuta ei ole kuulunut... Ei ole ollut mitään esittelyä, vanhempainiltaa, kerrottu ketkä on hoitajia tms. Miten nyt siis toimin?? Ottaako ne hoitajat lapset sieltä eskaripäivän jälkeen sinne iltikseen, vai pitääkö mun olla siellä mukana viemässä? Ja jos en sinne mene, niin mistä ihmeestä tiedän, missä lapsi oikein on, sitten kun menen hakemaan (ja voinko luottaa että sinne ylipäätään on viety)?? Vähän leväperäistä touhua jotenkin, olisi luullut, että jotain tietoa olisi tullut! Miten teillä muilla?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla