Lue keskustelun säännöt.
Lapsemme ovat Verna, Jarna, Jirka ja Jiri. Mitä pidätte nimistä?
Kommentit (3)
Vierailija:
Vernasta pidän, muut ok, en laittais omalle. Mitä sukupuolta on Jirka?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Plus ettei oikein ota kaikista selvää onko tytön vai pojan nimi. Jarna ja Jirka varsinkin.
Eivät siis kumminkaan mitään inhottavia nimiä, vaan semmoisia, etten ikinä omille lapsille laittaisi, enkä toivoisi ystävienkään lapsille. Mutta keskenään sopivat yhteen, ja niinhän se menee, että nimestä alkaa pitämään, kun tutustuu mukavaan ihmiseen, vaikka aluksi nimi olisikin outo.
Esim. Touko-nimeä inhosin ennen, mutta tavattuani äärettömän suloisen pikku Toukon, aloin tykätä nimestä. ;)
Vernasta pidän, muut ok, en laittais omalle. Mitä sukupuolta on Jirka?