Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsemme ovat Verna, Jarna, Jirka ja Jiri. Mitä pidätte nimistä?

Vierailija
05.08.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vernasta pidän, muut ok, en laittais omalle. Mitä sukupuolta on Jirka?

Vierailija
2/3 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vernasta pidän, muut ok, en laittais omalle. Mitä sukupuolta on Jirka?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus ettei oikein ota kaikista selvää onko tytön vai pojan nimi. Jarna ja Jirka varsinkin.



Eivät siis kumminkaan mitään inhottavia nimiä, vaan semmoisia, etten ikinä omille lapsille laittaisi, enkä toivoisi ystävienkään lapsille. Mutta keskenään sopivat yhteen, ja niinhän se menee, että nimestä alkaa pitämään, kun tutustuu mukavaan ihmiseen, vaikka aluksi nimi olisikin outo.



Esim. Touko-nimeä inhosin ennen, mutta tavattuani äärettömän suloisen pikku Toukon, aloin tykätä nimestä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän