Lue keskustelun säännöt.
Kateelliset jaksaa valittaa opettajien lomista!
19.08.2007 |
Totta kai opettajat vaativat lisää palkkaa, olisihan se kumma jos ei osattaisi pitää itsemme puolta.
Kommentit (2)
Kas kummaa kun viidesosa opettajista ja kolmasosa pääkaupunkiseudun pätevistä aineenopettajista vaihtaa alaa muutaman työvuoden jälkeen. Eipä näköjään pelkkä kesäloma riittää motivoimaan. Kokeilkoon opettajan työtä ken niin kadehtii. Ja vanha totuushan on, että " kateus on ansaittava" ja että " ihmiset kadehtivat niitä ihmisiä, joiden asemassa eivät itse haluaisi olla" .
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jokainen kun voi pyytää esimieheltään kaksi kuukatta palkatonta lomaa, niin saa lomailla ihan samoilla ehdoilla kuin opettajatkin. Ei tartte sitten kadehtia.