Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiko tata Yon Joutsenlaulua ole soitettu AIVAN RIITTAVASTI viimeiset 20 vuotta! Nyt saisi jo riittaa. Ei jaksaisi kuunnella samaa renkutusta joka tuutista.

Vierailija
30.07.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole onneksi kuullut kovinkaan usein viime aikoina.



Se on kyllä karseinta musiikkilaatua minun mielestäni... Sori vaan fanit.

Vierailija
2/11 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas tänä iltana hairahtunut kuuntelemaan Radio Aaltoa. Joutsenlaulukin tulin jossain vaiheessa. ;) Oikeastaan minua tökkii kaikki tällä kanavalla. Ihan ok biisejä monet, mutta välillä saisivat soittaa jotain persoonallista tai vähemmän kuultua. Nyt kaikki biisit ovat samaa miljoonaan kertaan kuultua kaiken kansan diipadaapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en voi mitenkään käsittää, miksi tämä muka on Yön paras biisi. Ihan järkyttävä jollotus.

Vierailija
4/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin se vaan on esim radio suomipopin äänestyksessä kahtena vuonna peräkkäin voittanut kaikkien aikojen paras biisi- tittelin, jotta kai ihmiset haluaa sitä kuulla

Vierailija
5/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö laittaa kanaville palautetta että pliis ei enää!

Vierailija
6/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim Mamban Lauantai-ilta ja jotkut muutkin aiheuttavat jo ihottumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kestä kuunnella enää yhtään kertaa

Vierailija
8/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin perkeleen pitkäkin. Kanava vaihtuu kyllä heti, jos vaan mahdollista, kun se rupee soimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aneeminen orkesteri, etten voi ymmärtää sen suosion salaisuutta.

Vierailija
10/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan joka kerta kanavaa kun kuulen kyseistä bändiä.



Ps. Olen tykännyt bändistä joskus (vuonna nakki ja luu) sen verran että 1 cd:kin jopa löytyy meikäläisen hyllystä ja livenä olen nähnyt useamman kerran.. Mutta nykyään yököttää koko bändi. On yökättänyt varmaan viimeiset 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä hirveämpi on niiden Rakkaus on lumivalkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä