Mielipiteitä nimestä ja ehdotuksia?
Tytölle olen ajatellut Nella Elenaa. Pojalle ei oo mitään nimvaihtoehtoa, ehdotuksia? Lyhyt (4kirjaiminen) sopiva S:llä alkavan 5-kirjaimisen sukunimen kanssa, erilainen, mutta ei liian erikoinen.
Kommentit (4)
Noel tuli mullakin pojalle mieleen tai sit Joel?
Nuka (tarkoittaa pikkuveljeä,et jos on isosisaruksia?)
Noa/Nooa
Neo
Niki
Jero
Miko
Eeli
Miio
Lari
Jooa
Karo
kun se mieleeni tuli, niin alkuunsa se tuntui juuri sellaselta ellel lallal-nimeltä, mutta nyt se on ruvennut tuntumaan suussa hyvältä. Mielessä on ollut kanssa, että toisena nimenä tytölle voisi olla Esteri(tai Ester), kun se on mummoni nimi, mutta mikä sen kanssa kävis etunimeksi?
Pojalle en osaa ehdottaa parempia kuin tuossa jo annettiin..
Molemmissa nimissä toistuvat samat kirjaimet L, E, N ja A, ja nimi jää jotenkin vähän tunkkaiseksi. Nella ei muutenkaan kuulu suosikkeihini, mutta jos itse siitä pidätte, niin ihan toimiva nimi se varmasti on. :)
Pojalle ehdottaisin vaikka
Noel
Joel
Nooa
Sisu
Samu
Vierailija: