Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäiset tytöt vielä leikkivät? 9- 10- vuotiaat?
12.08.2007 |
Tai vieläkin vanhemmat?
Tarkoitan siis nukke- koti tai pukeutumisleikkejä.
Ja jos eivät enää leiki, niin mitä tuollaiset 10- vuotiaat pikkutytöt sitten tekevät?
Kommentit (3)
11v ei leiki, mutta onkin aina ollut huono leikkijä. Tykännyt enemmän askarrella tms.
8v pikkusisko leikkii vielä ihan täysillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt tyttö on 15 eikä leluja (barbit, hepat ja heppatallit) ole saanut vieläkään viedä huoneesta pois.
ja leikkii vielä hevosta, brazeilla ja kotia. En tiedä kuinka useat sen ikäiset vielä leikkivät, mutta käy sillä ainakin kavereita samalta luokalta leikkimässä sen kanssa.
Itse muistan leikkineeni ainakin kuudennella luokalla vielä barbeilla.