Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ebaysta tyhma kysymys: Jos siina on jokin maa shipping kohdassa, mutta ei worldwild, niin eiko tosiaan toimita muualle vai kannattaako kysya?

Vierailija
09.08.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebay de suurimmalla osalla lukee vaan deutschland ja sitten kaikki kivat lelut lähtöhinta vain 1 eur ja kaikki ne jotka myi maailmalle lähtöhinta 20 eur. Mutta uskalsin kysyä ja myyjä suostui. Hih hei sainkin kivan Duplolelun halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi