Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies on tyttömänä ja minä äitiyslomalla
27.07.2007 |
saamme pitää ilmaisen hoitopaikan lapsellamme. Totta kai pidämme sen, vaikka emme sitä joka päivä käyttäisikään. Kuka hullu ottaa pois sellaisen mahdollisuuden kun sen on saanut.
Eli 2.5 vuotiaamme saattaa käydä pari kertaa kuukaudessa hoidossa jos viitsimme hänet sinne viedä, muuten paikka on tyhjillään. Mutta kun se on ilmainen, emme anna sitä pois.
Kommentit (2)
YHTEISKUNTA maksaa sen=veronmaksajat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ongelma varmaan siinä onkin et jaksatte lapsen sinne viedä, käyhän sekin työstä.