Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotipihan päikyt;)

Vierailija
02.08.2007 |

Käykääpä kattomassa ex-leijonan viestejä lähiajoilta;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihme tyyppi;)

Vierailija
2/5 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopun ajan riidat jo menossa mutta naikkonen murehtii menkkojen alkamista. onko tuo sitä white trash-meininkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma taitaa olla n 4...vanhin Kollin lapsista on menossa kouluun.

Vierailija
4/5 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla aikaisemminkin ja siksi pari kertaa erosivat.

Mutta kun se lupas muuttaa tapansa, mentiin kihloihin ja yritetään lasta.

Ei ihme, että äiti yrittää sille joskus puhua järkeä. Mutta kaikki vain hokee, että ei saa välittää, inhottava äiti.

Jos oma tyttö toilailis noin, niin en kai osais itsekään ihan hiljaa vierestä katsoa.

Vierailija
5/5 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villikissa. Kirjoittaa sitä sun tätä osiossa. On menossa naimisiin ens kesänä kollin kanssa. Yrittävät vauvaa jo nyt. On menossa syksyllä (ens kuussa?) eri paikkakunnalle opiskelemaan. Diagnosoi itsensä juri maanis-depressiivikeksi...eikä ole onnellinen ukkonsa kanssa. Hassu ihminen, joka ilmeisesti oikeasti kuvittelee olevansa äärettömän älykäs;)