Kotipihan päikyt;)
Käykääpä kattomassa ex-leijonan viestejä lähiajoilta;)
Kommentit (5)
lopun ajan riidat jo menossa mutta naikkonen murehtii menkkojen alkamista. onko tuo sitä white trash-meininkiä?
Oma taitaa olla n 4...vanhin Kollin lapsista on menossa kouluun.
kunnolla aikaisemminkin ja siksi pari kertaa erosivat.
Mutta kun se lupas muuttaa tapansa, mentiin kihloihin ja yritetään lasta.
Ei ihme, että äiti yrittää sille joskus puhua järkeä. Mutta kaikki vain hokee, että ei saa välittää, inhottava äiti.
Jos oma tyttö toilailis noin, niin en kai osais itsekään ihan hiljaa vierestä katsoa.
Villikissa. Kirjoittaa sitä sun tätä osiossa. On menossa naimisiin ens kesänä kollin kanssa. Yrittävät vauvaa jo nyt. On menossa syksyllä (ens kuussa?) eri paikkakunnalle opiskelemaan. Diagnosoi itsensä juri maanis-depressiivikeksi...eikä ole onnellinen ukkonsa kanssa. Hassu ihminen, joka ilmeisesti oikeasti kuvittelee olevansa äärettömän älykäs;)
On kyllä ihme tyyppi;)