Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tuloilla ei ole merkitystä naiselle

Vierailija
04.09.2024 |

Ihmettelen tällä palstalla jatkuvasti toistuvaa uskomusta siitä, miten miehellä pitäisi olla niin ja niin isot tulot saadakseen naisia. Oma kokemukseni ei ainakaan tue tätä näkemystä.

Tienaan suomalaisittain mielestäni ihan kohtuullisen hyvin (yli 10000 €/kk), mikä on käsittääkseni riittävästi että sillä voisi halutessaan tarjota suhteellisen mukavan elämän sekä kumppanille että mahdolliselle jälkikasvulle. Tästä huolimatta, jos käyn esimerkiksi työttömyystuella elävien kavereideni kanssa jossain viihteellä, en huomaa että minulla kävisi flaksi yhtään sen paremmin kuin kavereillani.

Itse asiassa asia on jopa päinvastoin; Itse olen usein hieman uupunut työviikon jäljiltä, kun taas kavereillani riittää hyvin sosiaalista energiaa kun ovat saaneet rauhassa lepäillä koko viikon.

Johtopäätös: Miehen tuloilla ei ole vaikutusta pariutumismahdollisuuksiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno anekdootti. näkisitpä itsesi ulkoapäin

Vierailija
2/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä tilastojen valossa merkitystä. Ei ole sattumaa, että varakkain ja suurituloisin desiili miehistä on kaksi kertaa useammin aviossa kuin köyhin ja pienituloisin. Tosin kyse tuskin on vain rahasta ja statuksesta vaan syistä niiden taustalla.

Sinä vain et pääse alkuunkaan asiassa. Yritä vaikka netistä, jos et jaksa tai osaa baarissa olla aloitteellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päässyt noin suuriin tuloihin jos olet noin tyhmä?

Vierailija
4/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä merkitystä, jos tehdään paluu menneisyyteen eli työmarkkinatuessa huomioidaan puolison tulot. Puolison pitää olla silloin kykenevä maksamaan yksin koko talouden menot.

Vierailija
5/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä baarissa olekaan

Vierailija
6/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siellä viihteellä ollessanne isot laput kaulalla, jossa näkyy tulonne? 

Vierailija
7/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtavan iso gulli, mutta muuten olen ihan tavallinen mulkero.

Kun käyn baareissa pienikaluisten kavereideni kanssa, heillä käy flaksi ja minulla ei. Itseasiassa heillä on jopa parempi vireystila, minulla kun ottaa eteen, penikseni veritilavuus on niin iso että alkaa huimaamaan.

Johtopäätös: isogulliset miehet eivät kelpaa naisille

Vierailija
8/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan suurimmalle osalle naisista. Ihan muut asiat vaikuttavat.

Vierailija
9/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko siellä viihteellä ollessanne isot laput kaulalla, jossa näkyy tulonne? 

No ei tietenkään, höpsö. Käyntikortti toisessa ja verokortti toisessa kädessä. Kaulassa roikkuu kultaketju.

Vierailija
10/10 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tulot mutta etenkin ne muut seikat, jotka korreloi tulojen kanssa.