Lue keskustelun säännöt.
Pahaa tekee, mutta olen niin iloinen! :x
27.07.2007 |
Olen vihdoin raskaana!!! =)
Jaksan kyllä hehkuttaa tätä niin kauan kuin raskautta kestää. Siis hehkutan anonyymisti netissä, tiedoksi epäilijöille...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onnea sinullekin!