Asiakaspalvelija kuulosti nuhaiselta? Laitanko palautetta?
Soitin erään firman aspaan ja siellä vastannut henkilö kuulosti flunssaiselta. Onko ok mielestänne?
Kommentit (13)
Laita vain. Työilmapiiri voi olla sellainen, ettei uskalleta jäädä saikulle. Kun asiakkaat reklamoisi näistä, niin johdollekkin tulisi signaali, että työntekijöiden pitää uskaltaa levätä, vaikka pää ei olisikaan ihan irti.
Olisi parempi ettei oltaisi flunssaisena töissä etenkin jos on päivän aikana tekemisissä muiden kanssa. Yksi henkilö kokee olevansa erittäin reipas ja hyvä työntekijä kun lähtee kipulääkkeiden voimalla töihin mutta siinä samalla levittää viruksia ja bakteereita ympäriinsä. Samalla hänen oma parantumisensa pitkittyy ja pahimmillaan voi tulla vakaviakin jälkitauteja.
Muista kuitenkin se, että voi olla vain kyse vaikka allergian vuoksi tukkoisesta nenästä. Tai sitten ihan rakenteellinen juttu. Että pitääkö aspan mennä nenäleikkaukseen, jotta sulle ei tule paha mieli?
Soititkohan mulle. Mulla on krooninen nuha ja kuulostan aina tukkoiselta. En haluaisi tämän takia jäädä työkyvyttömyyseläkkeelle :D
Kassatyypit jotka yskivät kämmeniinsä ja kelaavat ostoksia eteenpäin hihnalla *örp*
Mä olin kerran respassa kun mulle tuli tarttuva märkärupi kasvoihin. Soitin asiasta esimiehelleni ja mun piti vääntämällä vääntää, että mulle saatiin tuuraaja tilalle ja pääsin lääkärille. Mua ei meinattu päästä lähtemään, koska "ei meillä oo tuuraajaa ja se respa on pakko pitää auki".
Tällöin olisin toivonut, että asiakkaat olisivat reklamoineet. Ehkä jatkossa sitä pääsisi hieman helpommin lekurin paikkeille. Ja kun se oli tosiaan tarttuvaa, ja mä siinä tiskillä ojentelin vieraille vierailijakortteja ja pysäköintilätkiä, ja talon työntekijöille avaimia jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kerran respassa kun mulle tuli tarttuva märkärupi kasvoihin. Soitin asiasta esimiehelleni ja mun piti vääntämällä vääntää, että mulle saatiin tuuraaja tilalle ja pääsin lääkärille. Mua ei meinattu päästä lähtemään, koska "ei meillä oo tuuraajaa ja se respa on pakko pitää auki".
Tällöin olisin toivonut, että asiakkaat olisivat reklamoineet. Ehkä jatkossa sitä pääsisi hieman helpommin lekurin paikkeille. Ja kun se oli tosiaan tarttuvaa, ja mä siinä tiskillä ojentelin vieraille vierailijakortteja ja pysäköintilätkiä, ja talon työntekijöille avaimia jne.
Kuinka kauaksi aikaa sinut eristettiin ihmiskontakteista kasvoissa olevan märkäruven takia, jota et tietenkään sormillasi näpelöinyt pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Soitin erään firman aspaan ja siellä vastannut henkilö kuulosti flunssaiselta. Onko ok mielestänne?
Kysymys kuvastaa sitä, että kysyjä on itse mitätön paska. On löytänyt hyttystäkin pienemmän asian, ja nyt pitäisi sen vuoksi kyykyttää jotakuta muuta. Kyllläpä on hienoa elämää!
Laita vaan palautetta. Vaikka ko asiakaspalvelija ei tuosta palkankorotusta saakaan, niin voihan tuo olla hyvä tieto silloin, jos yrityksessä alkaa yt-neuvottelut. Siis että tämä työntekijä ei ainakaan jokaisen pikkuflunssan takia jää saikulle.
Vierailija kirjoitti:
Soitin erään firman aspaan ja siellä vastannut henkilö kuulosti flunssaiselta. Onko ok mielestänne?
Miksi keksiä noin tuhottoman tylsää aloitusta? Syö vaikka näkkileipää.
Laita valitus! Huonoa asiakaspalvelua
Ei se flunssa puhelimen kautta tartu
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.