Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa viisaammat! Päiväkoti vai ryhmäperhepäiväkoti?
08.08.2007 |
Lapset ei ole ikinä hoidossa olleet. Kyse 3,5v ja 2v. Kumpaa suosittelette? Miksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun meillä on niin loistava ryhmis. Hae vanhoja keskusteluja aiheesta, just muutama päivä (viikko?) sitten oli keskustelu, jossa argumentteja puolesta ja vastaan. Ryhmiksiäkin kun on niin monenlaisia.