Lue keskustelun säännöt.
JIHAA! Reilun parin viikon päästä tyttöjen ilta!
07.08.2007 |
Sanokaapa, mihin 35-vuotias voisi parin kolmikymppisen kaverin kanssa mennä bilettämään Helsingissä. Ja mikä olisi trendikäs drinkki tilattavaksi? Miten kannattaisi pukeutua? En ole sinkku, vaan naimisissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oikein hauskaa iltaa teille!