Lue keskustelun säännöt.
Tarkistatko aina kaupan kassalla a) kuitin b) saamasi vaihtorahat?
01.08.2007 |
Jos et, ei sitten kannata itkeä jos olet saanut väärin takaisin tai laskutettu liikaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos summa tuntuu " oudolta" , niin sitten tarkistan.