Lue keskustelun säännöt.
hei sanokaas eikö mulla nyt ole tv-kaapeli,
07.08.2007 |
ja ohjelmat näkyy vielä syyskuussakin? nyt näkyy mm subtv, svt, bbc ja music tv, deutche welle yms. tänä iltana muuten kolmonen pätkinyt vähän väliä, mistähän johtuu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla