Lue keskustelun säännöt.
Klikkitupakat myynnissä taas?
02.12.2016 |
http://m.iltalehti.fi/uutiset/201611232200031445_uu.shtml
Onko jo jossain kaupoissa/kioskeissa ollut? Missäpäin? ;D Esim pk-seudulla :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla