Joka teidän seurakunta on ilmoittanut kerhoryhmät?
Kommentit (12)
Ryhmiin ilmoittaudutaan toukokuussa, aika lailla saman tien selviää, onko mahtunut mukaan. Vuoden mittaan sitten täydennellään ryhmiä.
Haku oli muistaakseni maalis- tai huhtikuunloppuun mennessä.
Tiedetään kyllä että pääsee kerhoon, mutta vielä ei tietoa minä päivinä kerho on
no voih, eipähän joudu kuuntelemaan moista jeesus-sontaa...
miks mikään muu taho ei järjestä päiväkerhoja kun seurakunta?!?
Ihanaa kun on myös uskonnoton vaihtoehto.
Päiväkodeissa, leikkipuistoissa ja MLL:llä on kerhotoimintaa, mutta kyllä kaikkiin pitää ilmoittautua ajoissa. Mekin jätettiin hakemus jo tammikuussa paikallisen pk:n kerhoon...
On tietysti eri asia, onko paikkoja vielä vapaana. Ja jos paikkoja on, niin lapsia otetaan pitkin vuotta. Täällä kaupunki järjestää myös kerhoja ja monet haluavat lapsensa sinne. En tosin ymmärrä miksi; isot ryhmät ja levotonta kohellusta alusta loppuun. Seurakunnan kerhossa on kivan pienet ryhmät ja ihanat tätit (ainakin meidän lasten kerhoissa).
Viime vuonna muistin kysyä kerhopaikkaa vasta elokuun alussa ja saatiin se silloinkin. Edellisenä vuonna taas ei onistunut, ei päässyt tyttö edes varasijalle.
Siis siitä mihin kerhoon lapsi on päässyt. Jos ei tietoa ole tullut niin puhelin käteen ja soittelemaan!