Se ärsytyksen tunne kun tarjoustuotteet on loppu vaikka olet lähtenyt kauemmaksi kauppaan juuri niiden takia.
Pilasin sunnuntai-iltapäiväni lähtemällä erikseen Tokmanniin (ent. Tarjoustalo) muutaman tarjoustuotteen takia.
Olisin ostanut pari Maxwellin 32 GB usb-muistitikkua 7 eurolla -> loppu. Lumenen mustan mascaran vitosella -> loppu. 4 Fazerin maitosuklaalevyä kuudella eurolla -> loppu.
Ihan turhaa etsintää kaupassa kun he eivät viitsi mitenkään kyltittää tarjoustuotteita jotka on myyty loppuun. Myyjiä ei kaupassa ole ja kassa osaa nostaa vain olkapäitään.
Plääh! Kiitos että sain avautua, helpotti.
Kommentit (6)
Ostitko silti jotakin?
Meinaan, hyvin onnistunut mainoskampanja: Varataan tarjoustuotteita muutama, tosi hyvä tarjous niistä ja sillä saadaan ihmisiä paikalle sankoin joukoin. Vaikka suurin osa jää ilman, niin yleensä ne ostaa kuitenkin jotakin = mainoskampanja onnistui ja ne tosihyvät tarjoukset maksaa itsensä takaisin, nimittäin ne maksaa jotka jäi ilman.
Ikävä kyllä tiedän. Pahinta tuossa on se että asun maalla. Täältä kun lähtee vartavasten ajamaan lähikylään ja huomaa että juuri se haluama tuote on loppu niin kyllä raivostuttaa.
Pahempaa on se että ostat jotain tarjouksesta mutta kassa periikin " vahingossa" normaalin hinnan. Ja mulla ainakin lyö kassalla pää tyhjää ja huomaan vasta kotona jos ollenkaan että tuli maksettua enemmän kuin piti. Joskus olen kassalla huomannut asian tai palannut kuitin kera, kassa henkilö toteaa että "oho ompa kumma,miten tää kone ei ottanut tätä tarjous-hintaa". Aina täytyy olla itse tarkkana
Muistanko väärin . Ellei ilmoituksessa mainita erän kokoa , ja se on loppunut .Asiakkaan tulisi saada korvaava tuote samaan hintaan tai lisäerän tullessa silloin tuote tarjoushintaan .
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin . Ellei ilmoituksessa mainita erän kokoa , ja se on loppunut .Asiakkaan tulisi saada korvaava tuote samaan hintaan tai lisäerän tullessa silloin tuote tarjoushintaan .
Näin, mutta jos asiakas ei osaa vaatia, niin ei sitä tarjoustuotteen loppumista harmitteleville asiakkaille tarjota. Suomalainen asiakas on aika lammas, Ruotsissa vastaava tuote siirretään tarjoushintaan jos alkuperäinen tarjoustuote oli loppu, vaihtoehtona on myös lippu jolla tuotteen saa tarjoushintaan myöhemmin.
Aikaisemmin liikkeelle niin saat tarjoustuotteita. Sunnuntait ovat liian kalliita pitää normaalimäärää työntekijöitä.