Lue keskustelun säännöt.
Minusta on hauskaa nahda kesaisin turisteja maakunnista kaupungissamme! Tuntuu mukavalta, etta muitakin kiinnostaa alue, jossa asumme. Tanne saa tulla, murteesta riippumatta!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisin kuunnella savolaisia ja hämäläisiä tuntikaupalla. Ihan sama mitä puhuisivat :)
En käsitä tätä murrevastaisuutta! :-/